Hozzászólás jelentése

Szia Petra,

Az én véleményem az, hogy válassz ki egy edzéstervet, ha nincs lehetőséged edzővel kapcsolatot felvenni. Majd ahhoz próbáld magad tartani, de ne szigorúan, hisz ezek a tervek nem személyre szabottak. A tested mindig megmondja amire épp szüksége van. Ismerd meg magad, majd saját magadhoz tudod a tervet alakítani. Ismerd meg azt miben van erős, mármint milyen edzés módszer megy a legjobban (kőnnyű futás, tempós futás, fartlek, résztáv) , és mi ami nem megy olyan jól. Nem tudom, épp milyen cél lebeg a szemed előtt, de mondjuk ha félmaratonira készülsz, és az edzéstervedben szerepel egy hosszú iram/tempó futás, de te épp aznap túlóráztál, vagy épp aznap lettél beteg, vagy bármi olyan ami ramaty érzésekkel tölt meg, akkor napold el a tempót, és fuss könnyen aznap. PERSZE ehhez ismerned kell magad, hogy épp aznap csak nyafi van, vagy tényleg egy nagyon fárasztó és rossz napon vagy túl. Amit tudok ajánlani könyvet az a "YOU, ONLY FASTER" Greg McMillian írta. Találsz benne remek tanácsokat, edzésterveket 5km-maratonig, majd elmagyarázza a különböző edzésmódszereket, segít megismerni a futó éned. Na szóval nagyon jó könyvnek találom.
Ha esetleg lenne kérdésed, akkor megtalálod az információimat a Bemutatkozás menü pont alatt.
Ügyesen, és jó felkészülést!!!
Zsófi

Ez a weboldal sütiket (cookie-kat) használ a jobb felhasználói élmény érdekében. Az oldal használatával elfogadod a sütik használatával kapcsolatos irányelveket.

(Az EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS 2016/679 RENDELETE szerint)