Hozzászólás jelentése

Köszönöm a tanácsokat, heti szinten azért megvan a rendszeresség, a felépítettség, ami inkább abban merül ki, hogy van benne legalább 3 minőségi tréning és azok valóban azok is. Lehet, hogy kicsit rosszul fogalmaztam és egyfajta káosz volt kiolvasható abból, amit írtam.
Szóval amikor 5-10 perccel előtte találom is ki, mit futok, azért legalább összhangban van az aktuális célokkal (szombaton épp maratonoztam a Balatonnál, így rövidebb résztávokat nem is eröltettem az utóbbi időben). De úgy érzem, hogy az, hogy "boldogságot adjon" a futás és egyszerre eredményben is javuljunk (egy szint után), tudja azért néha ütni egymást.
Egyébként a helyezéstől függetlenül nem értem el az időcélomat (annyira nem is volt alkalmas a pálya rá), így inkább mellőzném a beszámolóm vagy az edzésnapló csatolását :)

(Zsófi vagy Kriszta FB oldala egyébként sokunknak ad inspirációt az edzésekhez, akkor is, ha nem vagyunk ismerősök, vagy követők, bár gondolom, ezt magatoktól is tudjátok. Ha nem, akkor meg jó, ha tudjátok! :) )

Ez a weboldal sütiket (cookie-kat) használ a jobb felhasználói élmény érdekében. Az oldal használatával elfogadod a sütik használatával kapcsolatos irányelveket.

(Az EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS 2016/679 RENDELETE szerint)