Bejelentkezés  \/
vagy
 Use Facebook account  Use Google account
x
2024. március 29. Péntek  Ma Auguszta napja van.

Az országúti bajnok helyt állt terepen

• Állapot: Archív
országúti, bajnok, mtb, duna, maraton, off-road, terep, x2sAkik ott voltak, általában megegyeztek abban, hogy az utóbbi évek egyik legjobb versenye volt a XI. Uniqa Duna Maraton, a magyar hegyikerékpáros maratonok klasszikusa. Illusztris résztvevője is volt a XI. Uniqa Duna Maratonnak idén, az országúti bajnokságokon duplázó Kusztor Péter személyében. A svájci Atlas Personal versenyzője így élte meg belülről első hegyikerékpáros versenyét.
06 júl. 2010 Hozzászólás: Hozzászólás
(0 szavazat)

Tegnap részt vettem életem első mountain bike versenyén. Már régóta szerettem volna egy montit, és most végre sikerült vennem egy Shimano XT-vel szerelt Kenzel kerékpárt. Ezúton szeretném megköszönni Riczu Imi barátomnak a segítségét a kerékpár beszerzésében.

Főképpen edzésre szeretném majd használni a bringát a téli alapozásnál, de mivel most pont itthon tartózkodom, és belefért a programomba, úgy gondoltam, hogy miért ne próbálnék ki egy versenyt is. Sajnos nem túl sokat tudtam terepen kerékpározni, mindössze egyszer volt rá lehetőségem. Nagyon szépen köszönöm ezt az egy edzés lehetőséget Bogár Gabinak és az egész Euro One Cube Pro MTB Teamnek. Nagy élmény volt egy profi mtb csapattal együtt menni, sok jó tanáccsal láttak el.

Na de nézzük a versenyt:

országúti, bajnok, mtb, duna, maraton, off-road, terep, x2sIzgatottan vártam a megmérettetés napját. Nem volt különösebb célom, mindössze annyi, hogy megússzam esés nélkül, és hogy ne kapjak túl sok időhátrányt az első helyezettől. Pontban 10 órakor vágtunk neki a 92 km-es távnak. Az első 5-6 km aszfalt úton ment, ezen a részen nagyon jól éreztem magamat és sikerült is legelöl helyezkednem. A murvás részre érve a 3. helyen voltam, és az első lejtős részig tartani is tudtam magamat ebben a pozícióban.

A lefelékben eléggé óvatosan mentem, ezért folyamatosan megelőztek. Ezek után megpróbáltam ráállni a saját tempómra, és minél jobban tartani magamat. Az emelkedőkön általában sikerült utolérnem az embereket, de a lejtmenetben mindig elég nagy hátrányba kerültem. Fél táv körül már eléggé fájtak a kezeim meg az ujjaim, de nem volt megállás, ez egy ilyen verseny. Az utolsó 20 km-en egyre jobban mentek a lejtők, kezdtem belejönni. A célhoz érkeztem és láttam, hogy egy másik versenyző megvár engem. Végül kéz a kézben haladtunk át a célvonalon, a 10. helyet sikerült megszereznem.

Nagyon elfáradtam és fájt mindenem, de nagyon jól éreztem magamat és élveztem az egész versenyt. Hihetetlenül jó érzés volt hallani a sok bíztatást az út mellől, vagy amikor elmentem valaki mellett vagy engem előztek meg. Nagyon sokan mondták, hogy „hajrá Kuszti”. Segítőkészek voltak az emberek. Szeretném megköszönni mindenkinek! És szüleimnek is köszönöm a segítséget.

Fotó: Vanik Zoltán

Eredmények (temposport.hu) | X-IONT fotók

A www.terepsport.hu oldal főszerkesztője, koordinátora. A X2S TEAM edzője és versenyzője.

Bemutatkozás duplanyil

Webhely: www.triatlonedzo.hu/

Edzés, támogatás

A terepsport.hu a X2S TEAM multisport csapattal és edzőivel várja a felkészüléssel, edzéssekkel kapcsolatos kérdéseket. Csapat vagy személyi edzéseken is állunk az érdeklődök rendelkezésére.

Életmód tanácsok

Szakembereink a legtöbb életmód témában rövid időn belül választ tudnak adni. Elsősorban a természetgyógyászattal kapcsolatosan, de tagjaink között orvosok is várják a kérdéseket.

Táborok, csapat

A terepsportok legaktívabb és legeredményesebb magyar csapata a X2S TEAM. Tagjai közé várja azokat, akiknek a kalandok és a kihívások az élet mindennapos részei.

Kapcsolatok

Aktív kapcsolataink vannak a hazai és nemzetközi szervezetekkel, versenyrendezőkkel, így szinte bármilyen sporttal, versennyel kapcsolatos kérdésben nagy valószínűséggel tudunk segíteni.

Top Tweets

Maradjunk kapcsolatban!

Budapest, Solymár
T: +36 30 48 88 261
T: +36 70 70 84 474

X2S TEAM - terepsport felsőfokon

Magyarország legeredményesebb terepsport csapata a X2S TEAM

2005 óta 100+ bajnoki címet érdemeltek ki a sportolók, 2000+ eseményen vettek részt, a kiemelt médiamegjelenések száma 200+ (TV, magazinok, rádió interjúk) és a csapat 50+ rendezvényt szervezett.

Legyál Te is tagja ennek a közösségnek!

Amiért érdemes belépned a csapatba:

• közös edzések, versenyek itthon és külföldön
  • egyedi megjelenés, csapatmez
  • váráslási kedvezmények
  • máshol nem megtalálható MULTISPORT érzés

Itt jelentkezhetsz, érdeklődhetsz duplanyil

Hivatalos

A www.terepsport.hu weboldal hivatalos tartalma.